primavara

sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Set cu margele portocalii sidefate

Este unul din seturile mele preferate, dar care la timpul lui mi-a dat multa bataie de cap. L-am facut dintr-o combinatie de margele sintetice sidefate, cu un colorit deosebit si accesorii metalice argintii.

Lantul are in jur de un metru lungime. Asa imi plac mie, sa atarne :P. Cateodata il port infasurat in jurul gatului si arata la fel de bine...

El e inculpatul numarul unu ca am pierdut o seara intreaga, insirand margelute. De mai multe ori pentru ca nu-mi placea modelul si o data  pentru ca sunt o cascata :))....

Dupa ce l-am terminat prima oara, mi-am dat seama ca am gresit ordinea si ca nu era complet, lipseau multe piese. A trebuit sa-l desfac, sa iau o ata noua si sa-l refac. De data asta am fost insa atenta sa nu care cumva sa mai gresesc....

Din set nu puteau sa lipseasca bratara si....

...cerceii asortati :).

1 comentarii:

Dorina spunea...

Super si setul acesta Doris, asta ma caracterizeaza mai mult pe mine si personalitatea mea, pupicei , Dori.

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...