primavara

duminică, 4 martie 2012

Bijuterii Quilling

In ultimul timp am cam neglijat margelitul, in favoarea unei noi mici slabiciuni: quilling-ul. Tot mesterind la frunzulite, petale fel de fel sau floricele, m-am gandit sa incerc sa confectionez si cateva bijuterii, sa vad daca imi ies :p


Acesti cercelusi viu colorati i-am facut din mai multe fasii de hartie colorata, pe care le-am rulat succesiv...



...pentru aceasta pereche de cercei am folosit fasii in culorile alb si mov si diferite accesorii argintii...





...pandantul l-am confectionat folosind accesorii argintii, pe care am aplicat floricica si frunzulitele... 




...iar floricelele pentru acesti cercelusi le-am facut din fasii de hartie rosii si galbene.   



Sunt foarte incantata de aceste mici prime realizari, incat mi-am propus sa nu ma opresc aici, ba din potriva... to be continued  :))

~ 5-10 Ron

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...