primavara

duminică, 21 august 2011

Colier cu perle verzi si o floare asortata

Creand acest colier am vrut sa-mi pun indemanarea la incercare si sa realizez ceva nou, un alt stil de bijuterii, in care sa combin margelele cu textile, lanturi, panglici etc. De altfel mi-am dorit de mult sa incerc si eu, sa fac flori din materiale textile.
Initial m-am gandit la un alt model, pe albastru si cu diferite accesorii, dar nu am avut la indemana tot ce-mi trebuia pentru a-l finaliza, de aceea mi-am scos toata colectia de perle de al naftalina, gasind printre ele aceste minunate margelute verzi, pe care incepuse sa se depuna praful :))
Am combinat perlele verzi cu cateva perle maro pentru a evita monotonia, astfel realizand un colier de lungime medie, de care am prins apoi pe o parte, floarea facuta din pasla verde si alba. 

~ 24 Ron

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...