primavara

duminică, 29 ianuarie 2012

Colier alb cu negru

In sfarsit! Am reusit sa termin inca un colier in stil vintage la care "mesteresc" de ceva vreme, daaa :)) Mi-a luat asa de mult, deoarece nu-mi venea nici o idee, cum sa combin diferitele elemente pe care le doream integrate in acest proiect...



Vroiam ceva amplu in care sa predomine negrul, dar in acelasi timp elegant cu multe perle, lanturi, funde si tot felul de accesorii argintii.   




La accesorii am renuntat in cele din urma, pentru ca era prea impodobit si nu arata bine. Astfel am combinat un sirag facut din margele albe si negre, cu un lant argintiu mai lat prin care am impletit o panglica neagra si altul mai subtire, simplu. 




Intr-o parte am prins o camee minunata de care am legat o funda facuta dintr-o panglica alba si una neagra. Très chic! :))

Ah, am uitat ceva :( Si anume, sa adaug in poza inelul pe care l-am facut special pentru acest colier, desigur tot in stilul vintage. Insa cu prima ocazie promit sa "strecor" in articol si acest mic detaliu...

~ 39 Ron

2 comentarii:

Dorina spunea...

Frumos colierul cu negru si alb.Am si eu unul asemanator doar ca al meu mai are niste margelute negre tubulare la model adaugate....dar interesant si modelasul tau...

ArtJokey spunea...

Foarte frumoase bijuurile tale :) ai un premiu la mine pe blog (Liebster blog award) :D

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...