primavara

duminică, 30 ianuarie 2011

Set de margelute cu rosu si negru

Uitandu-ma cu atentie prin, intre timp, vasta mea colectie de podoabe am gasit setul acesta fantastic! A fost printre primele pe care l-am facut, in inocenta dorinta  de a avea ceva in culorile mele preferate, rosu si negru. Acum nu il prea port, deoarece nu stiu cu ce as putea sa-l asortez. Mi se pare, ca prin aspectul sau "incarcat" eclipseaza orice piesa vestimentara. In schimb la o tinuta simpla de seara arata superb... am incercat deja ;)

Colierul scurt, la baza gatului...

...este facut din margele de sticla cu forme diferite, de culoare alba cu dungi rosii si negre, iar cele rosii simple sunt cu folie aurie, ele stralucind deosebit in bataia luminii.

Bratara trebuia pastrata in ton, doar ca nu am vrut sa folosesc acelasi model ca la colier. Initial au fost 2 siruri de margele pe care ma gandeam sa le rasucesc pe mana, dar care, spre disperarea mea, nu stateau cum le asezam...  

...astfel ca am desfacut-o si i-am dat o forma mai compacta si mai "serpuita" :)

Cerceii ii mai port cand se iveste ocazia,  deoarece i-am lasat, contrar stilului meu simpli si decenti :p

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...