primavara

sâmbătă, 5 februarie 2011

Set Bambus

Un alt set, simplu dar cu impact mare asupra privitorului este acesta, facut din diferite margele de culoare verde, pe care l-am realizat zilele trecute, intr-un moment de "revelatie creativa" :))  

Colierul m-am gandit sa-l fac scurt, la baza gatului...

...combinand superbele pietre de malachit cu margele perla si margele de nisip, cu forma tubulara...

...iar la cercei, respectand cu strasnicie regula simplitatii, am lasat pietrele semipretioase sa-si prezinte frumusetea.

1 comentarii:

Dorina spunea...

Super margelutele astea verzi Doris. E pe gustul meu acest sirag de margele, atat culoarea cat si modelul imi caracterizeaza mult personalitatea mea. stii ca am si eu un sirag de margele asemanator cu perlute albe si margele de sticla neagra, il am postat pe blog. Deci e preferatul meu acest sirag de margele al tau, super.
Dorina.

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...