primavara

marți, 6 martie 2012

Cercei Martisor

Martisorul - o sarbatoare traditionala romaneasca a primaverii, a renasterii si bucuriei, a exploziei de culori si miresmelor imbatatoare, a victoriei caldurii asupra gerului... Prinsa in hora evenimentelor, nu am putut rezista nici anul acesta, fara sa confectinez macar 2-3 bijuterii in culorile Martisorului. Prin urmare am realizat cele 2 perechi de cercei si o bratarica :)

La cercei am folosit coral rosu si alb...

...pe care l-am combinat cu diferite accesorii argintii... 

...iar pentru bratara am folosit un lant argintiu, prin care am trecut o panglica satinata rosie si una alba. La inchizatoare am prins o biluta din coral rosu si cateva zorzoane argintii :))

                       Va doresc tuturor o primavara insorita!

1 comentarii:

Dorina spunea...

Frumoase mai Doris atat bijuteriile realizate din quilling cat si felicitarile. acum urmeaza sa incerci un tablouas din quilling

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...