primavara

marți, 27 martie 2012

Cercei cu agate

Agatele sunt pietre semipretioase deosebit de frumoase si se gasesc in diferite forme si culori, incat nici nu sti pe care sa le alegi cand le vezi. Eu cu greu ma pot abtine, sa nu le cumpar  pe toate dint-un foc si ma multumesc cu ocazionala achizitionare a cate unui superb exemplar :)

Aceste minunate agate de foc le-am cuprins intr-un element metalic argintiu in forma ovala, pentru a le scoate si mai mult in evidenta frumusetea...
... la aceasta pereche de cercei mai simpli am adaugat agatelor leopard, cate o floricica argintie si o margica cristal neagra...

... iar preferatii mei i-am realizat, "inramand" frumoasele agate bleu sub un impozant soare argintiu.... va urma!

~ 10 Ron fiecare     

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...