primavara

marți, 9 august 2011

Set de bratari turcoaz

Dupa ce am realizat prima bratara cu perle turcoaz am inceput sa ma gandesc la noi posibilitati de a folosi aceste margelute minunate, care pur si simplu m-au fermecat cu frumusetea lor. 

Imediat m-am gandit la un set de bratari, care sa fie modern dar totodata elegant. Deci am inceput sa experimentez un pic cu tehnici si materiale diferite, astfel ca... 

...la o bratara am combinat perlele cu lanturi si accesorii argintii...

...la alta am folosit o panglica in ton. Sigur ca nu m-am putut abtine sa nu adaug si fundita...

...iar la a treia am folosit diferite accesorii argintii. Ce imi place la bratarile astea e ca se pot purta si individual in functie de tinuta, dar cel mai mult imi plac cum arata impreuna ;)  

Dar cum, puteau sa lipseasca cerceii asortati?!... Nu :)) 

~ 32 Ron

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...