primavara

duminică, 8 ianuarie 2012

In cizmulite...

De Mos Nicolae am vrut sa ofer ceva original si haios si imi trebuia neaparat o idee nastrusnica pentru cadouri. Tot gandindu-ma la traditionala ghetuta, in care copiii cuminti primesc dulciuri si fructe de la Mosul generos, am confectionat din carton cateva modele de cizmulite, pe care le-am "ornat" in spiritul sarbatorilor, folosind tehnici si materiale diferite. 

Pentru ca aveam multe servetele cu motive specifice sarbatorilor de iarna, m-am gandit ca ar arata foarte bine pe cizmulitele mele ;)

... iar la alta serie am folosit pasla in diferite culori.

Oare ce surprize a lasat Mosul in ele?!... 

2 comentarii:

jaccijaenell spunea...

Triton gold stainless steel - Titanium Drill Bits - TITNIA
Triton gold stainless steel - Titanium Drill Bits is titanium exhaust an alloy of polished titanium platinum, stainless steel. It citizen titanium dive watch is titanium automatic watch manufactured in Italy. titanium belt buckle

Anonim spunea...

zh518 sendramilano,baperomania,allbirdswellington,sendra boots,ralph lauren uae outlet,allbirds nz,ralph lauren bolsos outlet,allbirdsoutletdanmark,allbirdshungarysale jj554

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...