primavara

duminică, 22 ianuarie 2012

Set Quilling

Dupa ce am vazut nenumarate modele superbe, atat pe net cat si la cunostinte cucerite de lumea fasiilor de hartie, m-am gandit sa incerc si eu tehnica de rulare a hartiei numita quilling. Si am zis sa incep cu ceva simplu... 
... sau cel putin asa am crezut :))

Multe hartiute au avut de suferit, dar intr-un bun sfarsit am realizat din hartie albastra si neagra o pereche de cercelusi si un pandant in forma de floare....

... si pentru ca era perioada sarbatorilor de iarna am confectionat si cateva decoratiuni de pom, pe care le-am oferit apoi in dar apropiatilor.

2 comentarii:

Dorina spunea...

Doris frumos setul tau de bijuterii din quilling, dar parerea mea e ca daca combinai albastru cu galben scoteai mai bine in evidenta modelul bijuteriilor, parerea mea.Uite si eu am mai mesterit in weekend-ul asta...m-am apucat de pictura si de martisoare din quilling.

doris spunea...

Multumesc mult :* Intradevar,albastrul combinat cu galben ar arata foarte bine sau poate chiar cu lila ori roz... Uau, mi-ai mai dat cateva idei "colorate"!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...