primavara

duminică, 9 ianuarie 2011

Set Safari

Mama mea este innebunita dupa tinutele leopard, iar asta mi-a dat ideea pentru acest minunat set in stil african.

E facut din diferite margelute cu motive specifice, pe care le-am primit cadou de la o foarte buna prietena :*. Doar cele mari sunt de fapt margele din lemn natur pe care am aplicat cu tehnica servetelului modelul.

Tot cu tehnica servetelului am facut si bratara...

...la fel si cerceii. Recunosc ca sunt printre preferatii mei, deoarece de fiecare data cand ma imbrac in maro sunt primii care-mi vin in minte :)

~ 29 Ron

1 comentarii:

Dorina spunea...

Frumoase margelutele tale mai Doris, esti mai artista decat mine, chiar ma gandeam si eu sa-mi postez toate biju-urile facute de manutele mele si cu atata pasiune, dar nu am apucat inca, dar pe viitor o sa le pozez si eu si o sa impartasesc impresii din deletnicirea mea....

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...