primavara

sâmbătă, 23 aprilie 2011

Cosulete de Paste

Ca in fiecare an incerc sa gasesc modalitati cat mai originale de a impacheta micile atentii pentru prieteni si cunostinte. De Paste imi place tare mult sa confectionez cosulete, folosind metode variate si inedite, pe care le culeg din carti de specialitate sau foarte la indemana, de pe net. Astfel incerc de fiecare data sa ma intrec pe mine, realizand ceva nou si deosebit.
De asemenea respectand si traditia germana a iepurasului de Paste, iata ca la noi urecheatul aduce in dar cosulete dichisite si pline cu ousoare de ciocolata :)

La realizarea lor am folosit tehnica servetelului cu folie alimentara, deoarece mi s-a parut metoda ideala de a lipi rapid si curat un servetel pe o bucata de carton... 

... apoi la decorarea cosuletelor am utilizat panglici si ornamente din lemn ...

... iar marginile le-am incretit cu o foarfeca speciala de decupat, care poate taia in diferite forme.


Iata si o varianta mai simpla pe care am folosit-o presata fiind de timp... 

... astfel ca nu am mai aplicat servetelul direct pe carton ci pe o foaie normala A4, apoi am decupat patratelele si le-am lipit pe cosulete...

... apoi le-am ornat cu accesorii din fetru si cu panglici...

... si gata au fost si cosuletele astea!!!...                                       
Sarbatori fericite alaturi de cei dragi, sa aveti parte de multa caldura in suflet si in casa bucurii.
                                        Paste fericit!


3 comentarii:

Lacri_33 spunea...

foarte frumoase cosuletele
as dori daca se poate sablonul pentru cosulet
mersi mult

doris spunea...

draga lacri_33 nu mai stiu exact de unde m-am inspirat, dar pentru descriere te poti uita si aici: http://www.homemade-gifts-made-easy.com/paper-easter-basket.html

mihaela lucia spunea...

sunt deosebite cosuletele fe licitari pentru creativitate!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...