primavara

duminică, 30 ianuarie 2011

Set Latte Macchiato

De sarbatori, nu am stat eu prea mult pe ganduri si m-am decis sa adaug un set nou infimei mele colectii de bijuterii :p

Mi-am pregatit cu minutiozitate toate ingredientele si astfel au aparut un colier elegant si simplu...

... pe care l-am facut dintr-o combinatie de margele perla crem si cafenii de diferite marimi, pe care le-am insirat pe 2 fire pastifiate de culoare neagra....

...si o pereche de cercei facuti la intamplare, in lipsa unei idei sclipitoare. In cele din urma am ales un model cat se poate de simplu, care sincer, n-as fi crezut niciodata ca poate arata atat de bine ;)

1 comentarii:

dorina_donisa@yahoo.com spunea...

Super acest colier cu perlute mai doris si maroul este una din culorile mele preferate

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...