primavara

miercuri, 2 martie 2011

La Multi Ani de 1. Martie!

"Din albul fulgilor de nea,
Si din a soarelui sclipire,
Am impletit un martisor,
Aducator de bucurie! "

An de an sarbatoarea de 1. Martie ne readuce speranta, caldura, optimismul, credinta in mai bine si spor la toate. Calauzita si inspirata de aceste valori, nu m-am lasat intimidata de vremea capricioasa de afara si imbracata cu un rand gros de haine, m-am pus pe treaba :)

Pentru colier am folosit margele din coral alb si rosu, pe care le-am combinat cu 2  panglici in culorile caracteristice martisorului. Pentru a conferi o nota de eleganta am pus o inchizatoare argintie in forma de floare. Acest aranjament permite purtarea colierului atat pe dreapta dar si pe stanga, dupa preferinta si desigur, starea momentana de spirit a purtatorului :))

Tin sa precizez, ca superbul trandafir din fundal, nu este o creatie proprie. L-am primit cadou de la o prietena, de care ma leaga printre multe altele, dragostea pentru activitatile handmade si m-am decis sa-l adaug ca accesoriu de efect, considerand ca se potriveste de minune cu noile mele creatii. Te pup Dorina si iti multumesc :*

Daca anul trecut mi-a venit prea tarziu ideea cu bijuteriile-martisor, anul acesta m-am pregatit din timp, propunandu-mi sa fac cat mai multe modele, incepand desigur cu bratarile. Acestea 2 sunt realizate din cristale fatetate insirate pur si simplu pe un elastic, respectiv impletite pe o sarma de culoare rosie. 

Aceasta pereche de cercei neobisnuita nu era planificata, ea fiind rezultatul unei mici "erori de calcul". Ce trebuia sa devina o minunata si perfecta spirala, a devenit de fapt o incalcitura, astfel ca a trebuit sa improvizez ceva... Sper ca mi-a reusit :))

....in schimb acesti cercei lungi au iesit intocmai cum mi i-am imaginat :)

In incheiere cu drag de martisor, primeste primavara in sufletul tau, si fie ca acest anotimp sa iti aduca in viata ta implinire si noroc, fericire si iubire si nu in ultimul rand caldura sufletesca de la cei dragi.

O primavara frumoasa!…

2 comentarii:

Dorina spunea...

Doris, uraaaaaa am reusit sa intru pe blog dar de pe leptopul de acasa, ce ma bucur...am observat ca ai facut si tu o floare de origamii, stiu si eu sa fac astfel de piesa, nu mai stiu eu tie ce modelas de origamii ti-am facut cadou de sfantul Nicolae?! In curand o sa aflii si despre noile mele indeletniciri sper.Pupici,Dori.

Paula spunea...

Sunt superbe bijuteriile astea handmade in culorile martisorului.

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...