primavara

duminică, 23 ianuarie 2011

Set Night Wish

Acesta este un set simplu dar foarte elegant pe care l-am facut pentru o cunostiinta a mamei.   

De data asta am optat pentru un colier mai scurt, dar care se poate prelungi cu inca cativa cm datorita lanticului din capat. Am folosit perle mari roz pe care le-am combinat cu cristale negre si albe fatetate, prinzand intre ele conectori curbati argintii.

Cerceii mi-au dat mare bataie de cap, deoarece trebuia sa fie ceva nou, ce nu am mai incercat pana atunci. Vroiam neaparat sa pun 2 margelute de o parte si de cealalta a conectorului, dar nu stiam cum. Atunci mi-a venit ideea sa le prind cu o sarma de modelaj si sa le impletesc in jurul lui. Ce m-am mai chinuit... seara, ca mie doar atunci imi vine inspiratia :))

~ 24 Ron

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...